niedziela, 21 października 2012

Zestaw x3

Hej.
Dziś dam trzy modne zestawy, w tym jeden wąsaty.

Zestaw nr. 1.



Do tego zestawu ślicznie będzie pasował wyróżniający się lakier do paznokci w kolorze nadruku koszulki.
Nieźle będą wyglądały włosy upięte w ten sposób:
 
 (tu na tym filmiku to nie ja)

Zestaw nr. 2.

Bon Jour Wąsy.

Wąsaty zestaw.
Nie ja go dobierałam, ale mi się podoba.
Pasują do tego czarne lub neonowe, różowe paznokcie
Kolczyki z wąsami zastąpiłabym zwykłymi czarnymi kulkami, a naszyjnika w ogóle nie dawała.
Poza tym kompozycja jest ok.
A wy jak uważacie? Co byście zmienili w tym zestawie? Odpowiedzi w komentarzach.

Zestaw nr. 3.

1
Bardzo skromny, pastelowy- cudny ;)
Najbardziej z niego podoba mi się naszyjnik.
Będą pasowały czarne paznokcie, oraz rozpuszczone włosy.

Na dziś to tyle. Jutro być może dam instrukcję (w postaci filmiku) na jakąś fryzkę.
BYE! (komentujcie pliss)



3 komentarze: