niedziela, 28 października 2012

Halloweenowy stół

Zbliża się Halloween,to już tylko 3 dni!
Cieszycie się?
Ja uwielbiam to święto.
Dziś pokaże wam jak udekorować stół na imprezkę z okazji tego dnia.

1.Kup lub zrób małe papierowe pająki.
2.Weź czarną kartkę papieru, możecie też wykorzystać ścinki(ja właśnie tak zrobiłam) i za pomocą dziurkacza porób mnóstwo dziurek!:-)
3.Wysyp na biały obrus(leży już na stole) czarne confetti i rozprowadz tam gdzie ci pasuje.
4.Na koniec poukładaj czarne pająki.

Uważam, że to naprawdę świetny pomysł na dekorację stołu.

2 komentarze:

  1. Super, że wreszcie do nas dołączyłaś. Masz fajne pomysły na posty, mnie się niestety kończą. Fajny pomysł na dekorację stołu, mam nadzieję, że będziesz często pisać.
    Pozdro, Myszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Myszko,też podobają mi się twoje posty i wydaje mi się,że niedługo się czymś zainspirujesz. :-)
    Pozdro,Lady Cherry

    OdpowiedzUsuń